-Zumros2 Kızlar merhaba bebeklerin ayını neye göre hesaplıyorsunuz kafam karıstı 3 ay 25 günlük bebegim var annem 4 ü doldurucak diyor ben 4 e yeni giricez nasıl oluyor gelişimine bakmam için 5.aya mı bakıcam yardım lütfen çıkamadım işin içinden 🤦♀️😀
_ADA_ -Zumros2 bence 4,5’tan 7’ye giriyor. Benim annemde öyle kayınvalidemle. Geçen hesaplıyorlar yok kız 25 yaşında istemeye gelecekler dedim .
_ADA_ Ogretmennannee1 her defasında hesap yapıyorum anlamak istemiyorlar. Dedim istediğinizi söyleyin ama benim yanımda değil. Olay bana döndü sen kaç yaşında oluyorsun diye dedim 50 😂 neyseki uzatmadılar daha☺️
Ogretmennannee1 _ADA_ ahahah ya u benim eşim resmen . Aynı şeyi dedi yaa😂😂 biz de 1 saat uzadı konu 😂😂