Bebeğim 2 buçuk aylık 2 saatte bir emziriyorum hatta bazen daha erken isterse yine emziriyorum 1.5 saatte falan, bebeğim memede uyumayı seviyor hep birinci göğsü emmeye başladığında 10 dakika içinde uyukluyor ben zorla diğer göğsü veriyorum.. doğru mu yapıyorum acaba her emzirmede 2 göğsü emzirmek zorunda mıyım? Tek göğüs doyurmak için yeterli olmaz mı? Tek göğüs verirsem sütümün azalmasından korkuyorum biri yardımcı olursa çok sevinirim..