bbosphorussss Siz şurayi anlayamamissiniz sanıyorum.
Bu kısımda önemli olan Ülkemizin almaması, bizim değil.
Farzı misal vermek gerekirse, siz bana misafirlige geldiniz diyelim, ben size bir markanın kahvesini yaptım getirdim, siz diyorsunuz ki ben bu kahveyi içmiyorum çünkü bu markayi protesto ediyorum. Ne değişti? Ben onu sen içsen de içmesen de almışım, parayı vermişim, kazandırmışim. Sen içmedin diye marka batmaz oyle degil mi? En başından benim almamam gerekir.
Heh işte o misal…
Ülke Çinden mal alıyor, atıyorum plastik hammadde, piyasaya sürüyor.. Ee? Almaman yalnizca bizim esnafımıza zarar. İş ki o hammeddeyi kendin üretecek, ondan satın almayacaksın ki, raflarda menşei Çin olan ürün gormeyesin..
Yoksa sen almışsın.. Almamışsın…
Zaten Çin çoktan devletten almış parasını çatır çatır yiyor…