Prensesannesi38 Gece uykusuna geçmekte zorlanıyoruz ve gecenin bir yarısı çığlık çığlığa uyanıyor kızlar sakinleşmeside uzun sürüyor ne olabilir
Kbra41 Prensesannesi38 benimde bebeğim aynen öyle çok ağlıyor geceleri ağlamaktan bayilicak zannediyorum bugün hiç uyumadı dış jeli sürdüm hemen uyudu sanırım diş çıkartıyor
drn5410 Prensesannesi38 bizdede gece ağlamaları çoğalmıştı salyamız aşırı aşırı artmıştı ve ağzımızı her yerde vurup kaşıyorduk derken geldi ilk dişimiz 8 ay 3 günlükte şimdi 2.yi bekliyoruz sizin kaç aylık tek belirti bunlar mı
YagmurKoksal Benmde bebeğm gece uykusna yattktan snra uykuaya dalamaz oldu kıvranp uyanıp duruyo en az 2 3 saat sürüyo derin uykuya geçmesi yarm saate bir aglıyor 7 aylık oldu
Prensesannesi38 YagmurKoksal ay aynen benzer belirtiler bizimkide uykuya gecişte zorlanıyor yatağa koyuyorum uyanıyor falan
drn5410 Egemen26 bizimde öyleydi elimi yakalayıp yakalayıp ağzına götürüyordu ama bizde aylardır vardı bu diş sorunu anca 8. Ayda çıktı 😅 maalesef öyle pat diye çıkmıyor
drn5410 Egemen26 sizde bizim gibi geç çıkanlardan 😅 geç olsun güç olmasın ne yapalım sağlıkla çıksınlar inşallah