25 aylık kızım pazartesi akşamı zorlanarak az bişey yaptı. Duphalac şurubuna başladım o akşam. Günde 2 kere tok 1 yemek kaşığı veriyorum. İki gündür öğlenleri 1 tatlı kaşığı da vermeye başladım. Kayısı, hurma, erik, üzüm yediriyorum. Sıcak suda oturtuyorum. Ikınıyo ama yok bir şey. Ben çatlayacam en sonunda. Pazartesi günü yaptı sayarsam bugün 4. Gün. Poposu ve karnı çok sert. Duphalac neden hala etki etmedi anlamıyorum. İşin daha kötüsü eşim pozitif ve karantinadayız. Hastaneye de gidemiyoruz. yarın 10. Gün oluyor karantinada gidebilir miyiz acaba