Monaroka Azsekerlikahve tosuncuk vardı bi ara herkesi dolandırmıştı çiftlikbank adı altında. Şimdi paraları yiyormuş
Benanneyimanne Monaroka oyle olma ıhtımalı 0 yasal para yakında marketlerde kullanılacak hatta bır banka uygulamaya almış oyle olsaydı bitcoın sımdıye olurdu çiftlıkbank çok çok farklı şey arastırın derım
covirgin Benanneyimanne yok canım öğrenmeye çalışıyoruz az da olsa kâr oldu biraz daha beklesin dedik yükselişte zaten
covirgin Benanneyimanne anlamaya çalışıyoduk bana kalsa hiç dokunmam paraya eşim işte satayim deyip duruyor düşmesinden korkuyo
Elifadakrt Benanneyimanne yaaa ben dün cok pisman oldum 0.166 dayken almadigima. Hadi onda almadim bari 0.24 lerdeyken alsaydim yine almadim 😂😂 hep duser duser demisler ha dustu düşecek derken firladi gitti :))
kubra2608 Can-1can bende ekleme yapmak istiyorum da yükseldi baya 😞elbet düşer herhalde buralardan da almak istemiyorum
Benanneyimanne covirgin düşmez düşsede yukselıyor gelecegı guzel yorumculara gore ( tavsıye degıldır ) uzun vadelı dusunmek gerek. 1 ayda 1 bın lıramız 4750 oldu
bebelendikK Holo candır btt heyecandır ikiside uçurdu 🚀🚀 bence bozmayın yükseliş devam edecek düşsede bozmayın illa çıkacak birkaç günü var (yatırım tavsiyesi değildir)
Benanneyimanne 1-Prensesannesi Elifadakrt ne olacagı bellı olmuyor google holo yorum yazın ılk sayfayı takıp edın orda guzel yorumcular var
covirgin Benanneyimanne evet canım bende araştırdım baya uzun süreli yatıranlar yaşadı diyolar ben çekme taraftarı değilim düşünce tekrar biraz daha yüksek yatırmayı istiyorum bu paranın dışında. Siz 1 ay da mi gördünüz bu rakamları