BlnyHra Kızşar 20lik dişim çekildi doktor 4 saat emzirme dedi ama sagdığım süt bitti bebeğim açıktı 2 saat oldu geçti bile aranızda 20lik çektirip emziren var mı acaba bi sorun olur mu emziren ?
Sarikuzumalp BlnyHra bende çektirince doktor 4 saat emzirme işk sütü de sağ dök dedi. Öyle yaptım ama ablama doktor 1 saat sonra emzir demişti emzirdi bi sıkıntı olmamıştı.
Gamzeburkan BlnyHra bende çektirdim ama doktor emzirebilirsin hiçbir sakıncası yok sütüne geçmiyor dedi hemen emzirmistim
Nehirsi20 BlnyHra 3 kez 20 Lil çektirdim hiç dört saat emzirme demedi doktorum da tecrübeli bir doktordu güvenirim yani ona çekildikten bir süre sonra hemen emzirdim hiç birşey olmadi
BlnyHra Bana da aynısını dedi valla 2.5 saat olmuş tam ama acıktı uyumuyor ağlıyor vicdan yapıyorum emzirem bişey olur mu diye de korkuyorum
Gamzeburkan BlnyHra valla bende bilmiyorum ama süte geçmez dedi ben dayanamayıp arveles içmiştim doktor o daha tehlikeli demişti ben dişçiden çıktım direk emzirdim çok şükür bir sorun olmadı ya
BlnyHra Gamzeburkan benim 3 saat olacak sağol döküp emziririm ya insan dayamıyor valla durmuyorda tam vicdan azabı
BlnyHra Nehirsi20 valla bende şaşırdım ilk defa çektirdin sen 4 saat dedi ama dayanamadım tabi emzirdim valla