
Merhabalar güzel anneler , size sorum şöyle. Adet gününe 4 gün var bugün dayanamayıp test yaptım, ilk birkaç dakika bsey çıkmadı gibi oldu sonra silik oldu , daha sonraki geldiği hal bu. Ben hiç adet öncesi bel ağrısı çekmem ama 1 haftadır belim bayağı ağrıdı kasıklarımda aynı şekilde ve sık idrara çıkmaya başladım . Haftasonuna girdiğimiz için Pazartesiden sonraya kaldı kan tahlili. Kendime söylemeye bile cesaret edemiyorum, ya yoksa diye ama kaç gündür içim umutlu. 1 kızım var ondada hissetmiştim test yapmadan önce.