Familyboy Hanımlar 2.5 aylık bebeğim var mama ile besleniyor 1.5-2 saatte bir acıkıyor sizlerde de bu durum oluyormu siz kaç saatte bir kaç cc veriyorsunuz
Mevannesi Familyboy benim bebeğim 3 aylık canım 3 saatte bir 90 cc veriyorum 2haftaya önceye kadarsa 80 cc veriyorduk
Mehtapkerem1 Mevannesi benım bebegım 2 gun sonra 3 aylık olacak 90 cc ıcıyor 2 saate acıkıyor cok bagırıyor vermesem
Mevannesi Mehtapkerem1 mamadan fark ediyormuş canım öyle duymuştum bazı mamalar tok tutmuyor diyorlar belkide bebeğiniz iştahlı bizimki çok kilolu bi bebek değil doktor hesaplıyor vermem gereken miktarı oda fazlasını istemiyor verdiğimde kusuyor
Mehtapkerem1 Mevannesi bız de ilk basta evolvıa kullandık ama kabız oldu bebegım smdı de humana ya gectk ama bazen ıkı uc gun afedersin kaka yapmıyor szde de oluyor mu byle
Mevannesi Mehtapkerem1 bizimki hergün yapıyor canım ama zeytinyağı veriyorum ben günde bi defa bi çay kaşığı kabız olmaması için
Senadgm Benim bebeğime geceleri mama veriyorum sadece bir sefer 150 lik içiyor bu normal mi aslında 160 ta versem içiyor ama 150 de sınırladım kendimi şuanlık bende acaba fazla mi diye düşünüyorum daha 2 ay 13 günlük SMA optipro kullanıyoruz
Senadgm Birde günde 4 5 sefer kaka yapardı şimdi günde bir sefer dolu dolu yapıyor gaz sorunu yok sancı yok rengi de sağlıklı ama azalınca korktum bende
Mehtapkerem1 Mevannesi sen mamaya mı katıyorsun ıvırıyor musun acaba? Bana doktor mama sına kat dedı her gun Bı cay kasıgı katıyorum. Ben gunde 2 defa yapıyor bazen de 2 3 gunde 1 defa.
Mevannesi Mehtapkerem1 ben direk ağzına veriyorum arkadan emziğini veriyorum canım. ama normal yinede kakasını katı yapmadığı sürece sorun yok demişti doktorumuz