pogacayanakli_aylamm Kızlar bebeğim 2 aylık cilt bakimi olarak neler yapıyorsunuz benimle paylaşır mısınız.
Girlpower pogacayanakli_aylamm ben hiç bişey yapmıyorum bakım mı yapmak gerekiyor ki mis gibi ciltleri var😂
Fevziyeakdmr pogacayanakli_aylamm günaydın rutini olarak sabah alt değiştirme burun damlası sıkıyorum burnunu açıyorum masaj yapıyorum bebe yağıyla yüzüne de mustela krem kullanıyorum nemlendirici 😊
Omom Utkucan hayır doktor öyle söyledi bana. Markette satılan uyduruk kimyasal içerenler değil de tabi organik Gül suları var
Utkucan Omom aslında elimde otacının var yüzde yüz gül suyu diyor ama sizin kullandığınız bir marka var mı
Omom Utkucan yok ben bıraktım şimdi hiçbir şey kullanmıyorum ama Otacı güzeldir onu kullanabilirsiniz
Kubkub60 Doğal zeytinyağı ile banyo öncesi vücuduna masajla yedir emsin sonra yıka hem cilde hem kemiklere faydası var