Gizemmatalay Doktor Ortopedi görmeli dedi doktor önerisi olan var mıdır acaba. Bebeğim çok yan basıyor pediatrik ortopedi doktoru arıyoruz
Ozlem98 Gizemmatalay ne zamandır yürüyor acaba ilk zamanlar normal sayılıyor aslında benim kızımda öyleydi ama sonradan düzeldi 1 ayda falan
Cemrerecep Gizemmatalay yan basıyor derken tam anlayamadım benim kuzum 4 aylık oldu elini tutup kaldırmamı istiyor yapıyorum ama sol ayağının dış yanına basıyor iç tarafını basmıyor dik şekilde tutuyor
Gizemmatalay Ozlem98 aslında yürümüyor daha yürüme arkadaşıyla gittiğinde dikkat ettim sağ ayağı baya açık basıyo normal midir acaba
Ozlem98 Gizemmatalay benim kızımında sağ ayaktı ama ilk yürüme evresinde normal sayılıyor ben 1 ay takip ettim kendiliğinden düzeltti