MinnakAnne Ballokmam Aptamilin içeriğini araştırın lütfen iyi şeyler Yok. Ben kızıma ilk Hipp kullandım doyurmadı şuan sma kullanıyorum çok memnunım
Melek21 MinnakAnne oğlum 20 günlük sma kullanıyorum değiştirmeyi düşünüyordum Aptamil alacaktım siz araştırdınız mı iyi değilmi
Aysepak Bebeğim 3 ay 21 günlük ilk başta aptamil kullanıyordum içeriğini çok araştırdım hiç içime sinmedi bir kutu kullanmıştık ikinci kutuyu olduğu gibi attım hipp’i de araştırdım hem kıvam olarak hemde içerik olarak çok iyi bir mama hatta organik marketlerde satılıyor. Ne gaz problemi ne de kabızlık yapıyor kesinlikle hipp 👍👍
iremby Benim bebegim kabiz doktor aptamil conformil kullan dedi iyi geldi gibi simdilik. Ama icerigi kotu sanirim. Kabizlik mamasi var mi baska icerigi kotu olmayan sma nin var mi?