izmir3535 32 gunlukken tubingen ortez takildi bebegime.15 gun sonra kontrole cagrildik.degerlerimiz hic degismemis😢 cok mu erken 15 gun ne zaman sonuc almaya baslariz.cok uzuldum.
Utkucan izmir3535 değerleriniz nasıldı bizimde bir ay dolunca ultrason çekildi 2a gelişim geriliği çıktı ama doktor 3 aya kadar düzelir dedi birşey önermesi şimdiden müdahale mi etsek bizde
BiberciMoms izmir3535 Bizde de olmuştu. Bir ay boyunca iki bez üst üste taktık. Hatta ben bezin içine örtü de koydum iyice bacaklarının arası açık kalsın diye. Bacakları kurbağa gibi açık kalacak şekilde yaptım. 1 ayın sonunda ultrasonda değerlerimiz normal çıkmıştı.
DoruKalpp izmir3535 biz de de bir değer gerideydi 60 olması gerekirken 59 58 di o yüzden 2 bez üst üste taktik 1 ay sonra 60 olmustu normalleşti yani. Tavsiye ederim 2 bezi
izmir3535 Utkucan bizim 2 c cikti 32 gunlukken.ortez kullaniyoruz.kendiliginden gecen birsey degil malesef.doktorunuz hicbirsey vermedi mi.eger vermediyse bence baska doktorada goturun
Esliminannesi Utkucan sakın tatlım ben düştüm o hataya sen düşme . Kendiliğinden düzeliyor . Benimde 2a 57ydi değerimiz . Taktırdık bir ay sonra düzeldi denildi başka doktora gidince gösterdim boşa takılmış denildi . O kadar çok zararını gördüm ki bebek hantallaşıyor
Utkucan izmir3535 yok malesef ya kalça çıkığı yok fiziksel bir gerilik genelde düzeliyor dedi ama aklıma takıldı benimde çift Benz falan bağlayalım mı dedim gerek yok dedi
izmir3535 Utkucan bizimki de gelisim geriligi cikik degil.aklinizda kalcagina baska doktora gidin bence
Sezinnur Utkucan çift bez bağlayın. Tıp 2a ise yani 60 a yakın bir değerdeyse 58-59 gibi bazen kendiliğinden geçebiliyor. Ama gecmeyede bilir. 3 aylık olana kadar kendiliğinden düzelmezse mutlaka müdahale edilmeli. Pavlik bandaj gibi aparat takılmalı.
Utkucan izmir3535 Evet öyle yapayım sizde şimdi böyle diyince iyice tedirgin oldum size ne dediler peki düzelebilir birşey değil mi ameliyat falan gerekir dediler mi ilerisi için
izmir3535 Utkucan cok kucuk ogrendigimiz icin ortezle gecer dediler.ameliyt olmaz dedi doktorumuz.ilk 3 ay cok onmli hu hastalikta
mrstucii06 izmir3535 canim bizede aynisini dedi doktor 2 aylikken 3. Aylarda düzeliyor ama önlemini alip ortapedide kontrol ettirin demişti ihmal etmeyn tabiki
Utkucan Esliminannesi ay nasıl yani taktırmamak daha mı iyi aslında arada kaldım şimdi çift bez falan mı bağlasam ne yapsam
Maya1 izmir3535 cnm neden pavlik bağlanmadı? Pavlik daha etkili diye bize onu bağlamışlardı. Yoksa ben tübingen istiyordum. Çift bez asla önermedi .bizimki biraz geriydi 47 dereceydi.
Utkucan Esliminannesi yok canım bizim sıkıntı kalmamış yada yokmuş anlamadık 1 hafta sonraya düzelmiş
Evelynn izmir3535 valla canım bana 15 gün çok kısa geldi. Çift bez için bile ne bileyim 1 ay sonra kontrole gel diyorlar. Doktorunuz ne diyor ki