Eseslianne Guzel anneler merhaba, Oglum 2,5 aylik. Dunden beri elini agzina goturdugunde gozlerini sasi yapiyor bikac saniye suruyor ve sonra duzeltiyor. Her yaotiginda ben duzeltmeye calisiyorum tabi. Goz muayenemiz haftaya ama dayanamadim. Bebesinde boyle olan var mi? Normal mi?
Tosbikim_351218 Eseslianne evet var ben 😂 ellerini yumruk yapıyo sonra ellerine bakarken gözleri şaşı oluyo yiyesim geliyo onu ben geçen hafta göz kontrolüne gittim doktor normal deri korkma 3 aya kadar normal
Yildizim Eseslianne Ay benim de öyle. 2 ay 12 günlüğüz. Şu aralar ellerini yumruk yapıp ağzına götürüyor sevinçten olsa gerek gözlerini kısa süreliğine şaşı yapıyor sonra da gülmeye başlıyor.
zehyag61 Aaah biz anneler herseye takılıyoruz. Normal canım normal her bebek yapar bunları, bir kac aya kadar duruyor sonra düzeliyor 😊
Eseslianne zehyag61 aynen canim ya herseyden nem kapar haldeyiz. Sagol ama icin rahatladi insallah gecer