Hanımlar bende d vitamini eksılıgı cok fazalymıs doktor ılac yazdı 25 gun oldu dogum yapalı kızımda basladım ılacta az da olsa anne sütüne gecer diyor kızım da cok huzursuz olmaya basladı acaba hem kendi aliyor hemde sutten gecınce rahatsız mı oluyor ki fazla mı geliyor acaba