Zıbınları ebebekten, tişörtleri kazak ve altları koton kids ve Waikikiden alıyorum. Geçen yaz ebebekten yazlık almıştım her şeyini kışın da full Waikiki giydi. Mont ebebektendi. Bu yaz için de Waikiki aldım. Ayakkabı çok önemli onu yürüdü yürüyeli vicco giyiyor. Kıyafetleri %100 pamuk olduğu sürece her yerden alıp giydiririm. Çok pahalı hiçbir şey asla almak istemem çünkü yıkana yıkana soluyor ne alırsak alalım değmez o fiyatlara.