Merhaba. Ailem çok uzakta. Annem 65 yaşında ama yürüyemiyor yani ayakta kalıyor ama zor adım atıyor. Covid aşısı için 1. Doza eve gelmişler ama 2. Doz için gelmeyeceğiz demişler. Babam gitmiş konuşmuş yine olmaz demişler sebebini bende anlayamadım. Ben çok uzakta yaşıyorum kimseleri yok. Gelmezlerse annem vurulamayacak 2. Dozu. Sizce ne yapmalı sağlık ocağı mı arayayım yoksa cimere mi ulaşsam 🤔