Mutluaile Bebeğim emerken ve uyurken aşırı derecede terliyor sürekli elim kafasında kuruluyorun hasta olcak diye korkuyorum vücudun da terleme yok başına gelen varmı Allah evlatlarımıza sağlık versin 😔
Kuzumveben Mutluaile bebekler emerken terler canım bu normal sırtı terlemiyorsa sorun yok benim kizimda 4,5 aylik hala emerlen terler kafası başı boncuk boncuk terler olur
Nergis199 Mutluaile aynısı bizimde öle benim bebeğim çok saçlı doğdu acaba ondan mı oluyor diyorum bende
Mutluaile Kuzumveben evet sırtı felan terlemiyor önceden böyle değildi de artık herşeye panik yapar oldum 🙄
behrem emerken kafalarının terlemeleri normal diye biliyorum. epey efor harcıyorlar çünkü. benim bebeğim de şakak taraflarından terliyor, normal dediler. uyurken bilmiyorum ama 🙄 çok mu sıcak tutuyorsunuz acaba ondan olabilir belki
Mutluaile behrem evin sıcaklığı iyi üstüne de ince pike ortuyorum kafası da açık hep genel bütün bebeklerde var herhalde ☺️
Kuzumveben Mutluaile insan ister istemez panik veya evham yapıyor annelik işte seni çok iyi anlıyorum annesi 💗
Mutluaile Nergis199 d vitamini eksikliği yazmışlar forumda ee vitamin hergun düzenli veriyorum fazla versem bu sefer de olmaz zaten bingildagi da kapandı kapanacak d vitamini fazlalığından oluyormus oda 🙄aklımda deli sorular
Mutluaile Kuzumveben sormayın valla ya zaten erken doğdu kuvezde kaldı bir hafta o günleri bı daha yaşamak istemiyorum hasta edicem diye korkuyorum sağolun içimi rahatlattiniz valla ☺️