Merhaba,inanın 6 aylık hamileydim pandemi başladığında yani eve kapanış o kapanış. Üstelik doğum yaptıkdan 2 ay sonrada ailem covid oldu. Çok canimin sıkıldığı zamanlar oldu ama televizyon asla açmıyorum .Büyük insan olarak bizler bile bikac saat gözümüzü kırpmadan izleyince başımız, gözümüz ağrıyor . Bence bebeğinize bunu yapmayın.Eminim çok zordur ,çünkü ülke olarak hepimiz aynı durumdayız . Ama ne yapıp edip başka aktiviteler bulmalısınız, daha çok küçük üstelik. Allah hepimizin yardımcısı olsun, sevgiler 🌸