Kızlar bebegim bu aralar biraz fazla kusuyor ama kustuktan sonra elini falan emmiyor günde bir ya da iki defa da hıçkırmasi oluyor. Hıçkırmasi da iyiye işaret ben geçenlerde hasta olmustum hastalık bebeğime geçiyor olabilir mi emerken de inleyerek emiyor meme mama şeklinde gidiyorum mamayı içtikten kustuktan sonra da keyfi yerinde oluyor kendi kendine oynuyor bende oynatıyorum ateşi falan da yok hastaneye görürsem mi bilemiyorum virüs de iyice arttı hastaneye de kolay kolay gitmek istemiyorum ne yapmalıyım sizce daha önce idrar enfeksiyonu gecirmistik ama öyle birşey olacağını ra sanmıyorum kafam çok karışık sağlık ocağına gittik boğazına baktı ciğerini dinledi gayet iyi kusması devam ederse cocuk dr una git demisti ne yapmalıyım bilmiyorum