Herkese merhabalar,
Bebegimizi gunlerdir cok kararsiz kalarak doktorumuzun tesvigi ile 38. gununde sunnet ettirdik.Bugun 14.30 ‘da lokal anestezi ile oldu.Biz cok korktuk ama iyi ki yaptirmisiz,hatta neden dogdugu gun yaptirmadik diye pisman olduk.Ilk cisinde 5 dk asiri agladi,ondan sonra emzirince hemen sustu ve aksama kadar uyudu.