Biz yaptırdık canım 21 aylıktı şu an 23 aylık keserken çok agliyo iki kişi tuttu bende avutmak için uğraştım kesince biraz agliyo ama ağrı kesici verdik kalpol ve dolven doktor söylüyor yarım saate ver bı saat sonra ver diye atlet parçası koyduk üzerine sargida yapmadı zaten pişik kremi sürdüm bezini açarken agliyo elimi tutuyor du iki günde iyileşti baya şişti sonra düzeldi Allah yardımcın olsun inşallah