yeymnmmm0 bebisimi 10 haftalikken kaybettim😔 adetm 4 gun gecince test yapmistm negetif diye ilkinde de tedaviyle hamile kaldigim icin ustune gitmedim yoktur dedim. adetm gelsin diye ada caylari falan ictim. doktor onla alakasi yok dese de vicdan yapiyorum. bu ay korunmayi biraktim hapla korunuyordum. adetme 10 gun var bel ve kasik agrim, gaz problemim var.. erken belirtisi olanlar cevap bekliyorummm🌸🌸🌸
Seherronya yeymnmmm0 10 gün varken bu kadar belirti olur mu bilemedim 🙄 bazen biz istediğimiz için vücudumuz böyle tepkiler verebiliyor. Benim adete yakın hafif bir bel ağrım olmuştu birde göğüs ağrısı oradan anlamıştım göğüslerim zonkluyodu
Emirin_Annesi10 yeymnmmm0 göğüs hassasiyeti kasık ağrısı en belirginiydi🙊 bende konduramamıştım 1 düşük sonrası 1.5 sene deneyip olmamıştı. Oğlum şuan 6aylık hemen hemen çok şükür 🤲🏻
Eesay yeymnmmm0 adetime 9 gün varken anlamıştım ben. Aşırı uyuyordum, test yapmaya karar verdiğim gün de kasıklarım değişik bir şekilde batar gibi ağrımıştı
Emirin_Annesi10 yeymnmmm0 yok canım yumurtlama takibi yapıyordum zaten ben ovulasyon testiyle. Yumurtlama biter bitmez göğüs hassasiyeti başlamıştı ve hiç geçmedi. Adete 4 5 gün kala ovulasyon testiyle öğrendim hamileliğimi☺🙊
yeymnmmm0 Emirin_Annesi10 ben test yapmadm da yumurtlama gununu takip ettim. bel agrisi kasik agrisi acaba dogum kontrolu biraktigim icin mi diyorum bide. bakalim gorucez bi iki haftaya 🙄
Cheddar yeymnmmm0 yok daha çok bişey düşecekmiş gibi hissediyordum 😅 o gerginlik şişkinlik 7-8.haftadan sonra başlamıştı
Rubab_Mommy yeymnmmm0 Ola bilir canim.1 2 gun sivilceye benzer šeyler cikmişti vajinamda.Hamilelik yuzundende ola biliyomuş
-22-BID yeymnmmm0 ben karnıyarık çok severim ama midem bulanıp çıkarmıştım yorgunluk vardı bi de aşırı derecede kalkamıyordum yerimden 😴