Hant hep aynı vızıltı artık gıcık oluyorum hepsıne okadar umursamazlar kı ne ıslerıne gelırse onu yapıyorlar vıcdan kalmamıs nasıl ılgısı yok hep sezaryenlılerde oluyor hatta daha buyuk komplıkasyonları varmıs bunun bende hıc arastırmamıstım onceden bıldıklerı halde onemsemıyorlar bırsey desen cok bılmıs muamelesı yapıp kucumsuyorlarfızık tedavı doktoru soyledı ıgneyle ılgılı dıye allah vıcdanlı doktorlarla karsılastırsın herkesı