Merhaba.oglum 18 aylik.pandemi doneminde 7-8 ay benden ve babasindan baska his kimseyi gormedi.ailerimiz uzakta yasiyor zaten.1 yasindan sonra yavas yavas misafir gitmeye basladik insanlarla tanisdi.simdi artik 5-10 dakika mizmizlaniyor sonra herkese birseyler vererek yakinlasmaya basliyor kendisi)mesela erkek kardesimden hep sakalli oldugu icin cok korkardu simdi elinde ne varsa oyuncak falam kendisi goturub veriyor.boyle boyle yaklasiyor.daha yeni disari cikmaya basladim oglumla.yarim saat falan gezib geliyoruz.cocuklae gordugunde yaklasiyor oylece durub bakiyor onlar yaklastiginda mizmizlaniyor.birde evde topu falan var sokakda cocuklarun elinde gordugundw hemen almak istiyor bazi cocuklarda cok fena😒vermiyor hemen aliyorlar oyuncaklarini.hatta bir kere buyuk cocuk bisikleti gordu hemen kostu ama bende tutuyirum yani.bizim degil o diyorum.hemen cocugun babanneso cocuga kos al bisikleto dedi🤦♀️kucucuk cocuk napacakti sanki😓cok aliniyorum boyle seylere.kucucuk araba vardi istedi ama cocuk aldi baska yere koydu hep.ustelik baska bir cocugundu ve oynamiyorlardi onlar😓cokmu alinganim bilmiyorum.evde oglumun herturlu oyuncagi var ama.sokaktaki her zaman daha kiymetli cocuklae icin.yani benim uzuntum cocuklarin paylasmamasi paylasmayi bilmemesi