Ozlem_likce Avent emzik aldım hanımlar tutması için taktikleriniz var mı oğlum 13 günlük. Mutlaka tutması lazım 7/24 memem de duruyor 😞
Serrax Ozlem_likce 9 günlük oğluma ben de alıştıramadım. Çok da istemiyordum ama doyduğundan emin olduğumda bari emzik alsın istiyorum. Sürekli meme ya da kucak istiyor. Yorulmaya başladım ben de🙈
_BirAnne Ozlem_likce daha çok küçük memenle emzik farklı yapıda kafası karışıp memenden uzaklaşabilir zamanla saatle emicektir en azından memene sana alışana kadar emzik kullanma nacizane fikrim.
Asaf-asaf Ozlem_likce memeği göğüs ucuna yakın tutun bebeğinizi emziriri pozisyonda öyle deneyin ben öyle denemiştim zamanla tuttu ama tutmuyor diye vermekten sakının vaz geçemeyiz biz 3.5 aylıktık tam tuttuk
Echche izmir3535 Serrax ben doğduğunda avent ultra air aldim. Verdiğimde oğürüyordu tutmuyordu atıyordu. Anladım ki emzik büyük geldi. 0 6 ay oldugu için yeni doğanlar için büyük geliyor. 0 2 ay olan emziklerden aldim onu tutmuştu sende dene istersen onlar ufak olduğu için rahatsız olmuyor. 1 bucuk aylıkken falan aventi anca tutmuştu
Ozlem_likce Serrax aynı ben de ağlıyorum artık geceleri beraber uyuyoruz göğüsümde yatıyor emmese bile yaslıyorum öyle uyuyor.
Ozlem_likce _BirAnne biraz sordum ama memeden soğumaz dediler artık hiç kıpırdayamıyorum göğüsüm süt dolmuyor hep meme de olduğu için.
Echche Ozlem_likce ben doğduğunda avent ultra air aldim. Verdiğimde oğürüyordu tutmuyordu atıyordu. Anladım ki emzik büyük geldi. 0 6 ay oldugu için yeni doğanlar için büyük geliyor. 0 2 ay olan emziklerden aldim onu tutmuştu sende dene istersen onlar ufak olduğu için rahatsız olmuyor. 1 bucuk aylıkken falan aventi anca tutmuştu
Sinoo61 Echche aaa benimki de ondan tutmadı demekki.. Aynı benim kızım da öğürüp atıyordu.. ilk zamanlar biraz tuttu çenesi güçlensin diye veriyordum.. 4,5 aylık oldu artık o istese de ben vermem 😃
izmir3535 Echche avent var bende de biz 47 gunluguz hala oguruyor malesef tutamiyor agliyor kafasini ceviriyor emzigi verdigimde
Ozlem_likce Dilosssss sürekli göğüsümde meme emiyor biraz zamana ihtiyacım olması lazım süt dolması ve yaraların iyileşmesi için. Aslında yine bebeğim için istiyorum bunu. Gece bile benimle uyuyor.
daisybebek Ozlem_likce 2 ay uğraştım aventi hep öğürdü attı, bibs aldım 1 gün uğraştım tuttu, sonra bibs malum 1 ay sonra şişince yenisi almadan aventi tekrar denedim direk tuttu ben şok 🤪
Echche izmir3535 emzik büyük geliyor o zaman. 0 2 aylik olanlardan alırsan büyük ihtimalle tutar. Ilerde de biraz daha büyüyünce diğerini verirsin
151120 https://instagram.com/soothie_mommy?igshid=1jbe1s6mred43Bi bakın deneyin kızım 3 aydan sonra tuttu kızlar
Mualdu06 151120 bende bu emzikten aldım gerçekten diğerlerine göre başarılı verir vermez tuttu dakikalarca emdi şimdi de çok zorda kalınca tutuo yine
AntiFilozof Ozlem_likce sütünüze batırıp verin ama 13 günlük sütü arttırmak için çok emer canım emzirmeyi azaltma emzik verip sütün yetmez
Echche Sinoo61 😀😀 evet ondan tutmuyorlar ben çözümü deneyerek buldum böyle denk geldikçe söylüyorum işte herkese faydası olsun. Dogru senin vermene gerek yok zaten artık zoru atlatmissin cok sukur maşallah kuzuya, sonra bıraktırmak da dert 😀
Gns- Ben beceremedim ama bir sayfada okumuştum bebek eğer kısa süreliğine agzina alıyorsa siz sürekli geri çekin kısa süre alışacaktır diye belki siz başarılı olursunuz.
Meflug 40gun memede yaşar bebek. Sadece doymak için değil kokunuzu almak için de durur memede. Tavsiyem aranıza plastik sokmayın
Ozlem_likce Meflug Anladım bu şekilde düşünüp biraz daha bekleyebilirim hiç olmazsa 40 doldurayım. Teşekkür ederim.
_BirAnne Ozlem_likce aynı dertten bende muZdariptim ama burdaki anneler beni rahatlattı şöyle düşün hala kendini anne karnında hissediyor ve seni tanıyor sadece karın doyurmak için değil alışmak için güvende hissediyor sende bence onu kokundan su anlık enazından mahrum bırakma aç olmadığından eminsen aynı memeyi ver deiştirme öbürü dolunca ona geçersin
Meflug Ozlem_likce emzirme danışmanları ile konuşun isterseniz emzik biberon meme reddi sebebi diyorlar. Sizi de anlıyorum çok zor ama geçecek bu günler hatta ah o günler geri gelse diyeceksiniz🥰