Hanımlar kızım 6 buçuk aylık ailemin yanına edjm hava değişimi oldu sanirim ondan kaynaklı 2 gün önce atesi 38 e cikti birden bire doktora götürdüm gece düşmeyince boğazda kızarıklık var dedi doktor serum taktilar atesi bir daha yukselmedi Kanda da enfeksiyon cikmadi cok şükür. Ama 2 gecedir saat başı ağlayarak uyaniyor dalamiyor cok huysuz hic durmuyor bugun de kulağını tutmaya başladı kulağına masaj yapınca sakinleşiyor. Dişte cikarior olabilir diyenler de oluyor bide bir gün 4 kere ishal cikti ama simdi durdu. Gece neden böyle olmaya başladı hic böyle değildi emiyor yatior tekrar uyaniyor . Bide doktor azeltin die bj antibiyotik yazdı basta kullanmak istemedim ama bugün mecburen verdim kulağını da tutunca. Bide burun tıkanıklığı var surekli serum fizyolojik ve nem koruyucuyla nemlendiriyorum. Cigerden olmasa da hafif öksürükte başladı ben antibiyotik dışında ne yapabilirim kızıma? İlk defa böyle oldu cok korkuyorum