arkadaşlar selam benim bebeğim 4 ay 22 günlük inanın doğdundan beri uyumuyor huysz 2.5 -3 aylık civarında bi ara düzene grer gbi olmuştu gece en azından ilk yatışında 4 saat uyuyordj şmdi yine aynı geceleri saat başı kalkmalar doktor diş kaşıntısı diyor bundan çnce kolik vardı 6 ayda diş çıkartcak derken biz anneler ne zaman uyuyacağız tecrübeli anneler burda mı ne zaman düzene girdiniz