Esrdbkk Lesitin kullanan var mı ? süt yoğunluğunu azaltıyormuş ve tıkanma olmuyormuş. Olanı da açıyormuş. Sık sık tıkanıp kalıyorum artık yoruldum..
Madameatalay Esrdbkk ben kullandım. Mastit olmuştum çok fena tıkanmıştı göğsüm. O sütün içindeki yagı parçaladı sağarken hep göğüs ucunda yağlar birikti onları temizledim sağdıkça ve ilacı kullandıkça açıldı çük şükür. Mastit e birebir