Pedagogbiranne 5 gün oldu burnu tikanali, burnu açıldı, şimdi öksürük başladı doktor ateş olursa vermemiz icin antibiyotik yazdi henuz ateşi yok diye vermedim, öksürüğe ne iyi gelir lütfen tecrübeli anneler yardımcı olsun çok üzülüyorum 🥺🥺🥺😭😭😭
Pedagogbiranne Pedagogbiranne özellikle yatınca oluyor öksürük ard-arda 😭 dik yastıkta yatsa bile yine de çok oluyor
QueenOfDisaster Pedagogbiranne valla bana yengem dedi viks ler oluyo ya onu ayağının altına sür çorabını giydir geçer dediler bi kaç yerde daha görmüştüm deneyin bi sizde
94z-20u Pedagogbiranne Pedagogbiranne canım tereyağını sıcak suyun üstünde erit bir cezveyle 1 tatlı kaşığı eriyince üzerine 1.5 kaşık keçiboynuzu pekmezi yada özü koy iyice birbirine karışsın sabah akşam ver faydası oluyor şurup gbi
Masal_MR Timurcan eğer bulamazsanız limonun da etki ettiğini duymuştum aynı şekilde topuklara sürülüp üzerine çorap giymek gerek diye ama uygulamadım belki etki eder o da