seldaselda28 Merhabalar oğlumun burnu tıkanmıştı.Öksürüğü vardı.Geceleri ağlamaya başladı acı acı Doktora götürdüm kulak enfeksiyonu varmış meğer.Kulağında katı bir akıntı var dışarı çıkmıyor ama tıkalı gibi.Geniz akıntısı ve öksürüğü de var tabi.Antibiyotik tedavisine başladık 10 gün. Ayrıdan kulak burun boğaza da götürmeme gerek var mıdır acaba oğlumu? Bugün 6 aylik olduk.Doktora sormak aklıma da gelmedi o an da.
BEH seldaselda28 canım nasıl atlattınız bu süreci benim kızında aynısı oldu ilacın etkisi geçince tekrardan ateşleniyor
seldaselda28 BEH 10 gun antibiyotik kullanmistik.doktora gitmeden cok kotuydu surekli agliyordu meger kulak iltihabi geciriyormua sonra duzeldi ama 14 aylik oldu hala da kulagi akar geniz akintisi var ve bronsiolit oldu.
BEH seldaselda28 e bu kulak iltihabı bronşit mi yapar bebekleri ay şimdi çok korktum ya 1 hafta oldu ama hala geçmedi doktora gitsem mi ki tekrardan
seldaselda28 BEH antibiyotikler 10 günde fayda saglar kontrole cagirmadi mi tekrardan cagirmasi lazimdi.bilmiyorum ki ama snmiyorum baglantisi yoktir henuz bronsit degil bronsiolit.