Benimde prematüre ve küvez gördükleri için emmediler , göğüs ucumda yok ztn .
simdi 2 aylık olduk az az emdiriyprum
hep sağıp verdim .
Yenidoğan ise 30 ml anne sütü yetiyor sonra sonra arttırdım ztn yetmiyorsa mızıklar ve ağlar anlarsınız :) 60 a kadar çıkın .
cok küçükse 60 dan fazla vermeyin .
biz 2 aylığız
60 ML mama veriyorum .. üstüne emziriyorum uyusunlar meme de diye
sağdığım sütü de gündüzleri yettiği kdr 80-90 ml veriyorum ♥️