Merhabalar arkadaşlar bugün oğlum sabah 9 gibi 18 ay aşısı oldu eve geldiğimizde çok aktifti koşuyor oynuyor bir sıkıntısı yoktu 12 de uyuttum saat 2 de kalktıktan sonra bacağını göstermeye başladı acıyordu ve yürümek istemiyor topallıyor hala öyle 😔😔 başına gelen var mı geçer mi nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yaşayanlar varsa kulak verin🙏🏻😔