Biz tam 6 aylığız 5buçuk aylıkken başladık ek gıdaya ama ek gıda için bişey almadım kimisi yok tabak yok bardak yok kaşık aldık falan diyoda ben sadece weenin kaşığını aldım onla yemeğide sevmiyor kızım çay kaşığıyla yemeği seviyor kendi kendine yemeğe başlayınca weenin kaşığını veririm eline anlamadığım şey illa bişeyler almak lazım mı 😊