A05072020 evet ilk aptamil almıştık meme+mama gidiyorduk ağzından burnundan fışkırarak kustu daha 1.5 aylıktı sonra araştırmalarımla similaca geçtik 9.ayda hiç kabızlık gaz problemi yaşamadık 2.bebeğim geliyor ona da similac alırım 😊 çok memnun kaldım ben