Canevlatlarim54 Neslimmmmm arkadaşım ilacını kullanmıştı korona olduğun da o dan sonra 4 5 ay hasta olmadı.
Nurhan88 Neslimmmmm canım ben hamileyken geçirdim ama kızım virüsten sonra 1 ayda 2 kere oldu düzensizlik başladı 2 senedir oluyor ilk defa böyle oldu virüsten sonra düzensizlik yapıyormuş malesef