bsrkns12 Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük ve ben hala adet olmadım bu durum normalmidir kaç aya kadar böyle devam eder yoksa bi kadın doğum uzmanına muayene oluyum mu
Nilmerih bsrkns12 8 aylığız henüz olmadım oturdum bekliyorum 😄 hiç özlemedim o sancılı geceleri o ayrı
Nazan_35 bsrkns12 merhaba ben 7. Ayımı doldurdum hala olmadım emzirdiğimiz sürece olmamamız normal kafanıza takmayın
Sutbitkisi bsrkns12 ben iki yıl sonra oldum Doktorlar iki ıla kadar normal diyor. Emzirmede yumurtlama bastırıldığı için gecikme oluyor hormonsal. Sırf bınun için doktora gitmeyin. Forumda konuyla ilgili zibilyon tane başlık var 😉