Partk Kızlar hastaneye yattk 11. 1 den bi anda 11.8 e yükseldi 2 günde 12 üstü riskmiş. Tamamen tesadüf rutin kontrollerdr öğrendik belirtisi yoktu yaşayan var mı biz gibi
Perahsen Partk benim kızımda kalsiyum değeri Yüksek çıkmıştı yatırma falan olmadı ilaçta kullanmadık her emzirmeden sonra bol su verdim çok şükür geçti bol su içirin kalsiyum fazlalığını suyla atıyor
Partk ilknurcelik ilaç kullanıp kullanmadgmı sordu kıllanmıyrm dedim bazn genetikte olabiliyor dedi sizi yatırmıyorlar mı
Esrelf Partk d vitamini fazla vermiş olabilir misiniz? Yada siz d vitaminin ampülünü içmiş olabilir misiniz. Fazla alınan D vit bebekte hiperkalsemiye sebep oluyor.