Eliffffffffffff Doktorlar genelde 4.ayın sonları, 5.ayın başlarında destekli oturtmayı öneriyorlar. Tabi bu bebekten bebeğe değişir ama daha erken davranan var mı ve oturmak istediğini nasıl anladınız?
Prenses_annesi22 Eliffffffffffff 4 ayda kendı otrmak ıstıyordu kızım şimdide yatırsam salıncaga kendı oturmak ıcın kalkmaya calışıyor sürekli koltukta oturuyor 1 dk sonra yan düşüyor 5dk oturuyor günde genelde kucakta oturtuyoruz suan 5 ay 3 günlük
Minnossareannesi Eliffffffffffff valla benim kızım 3,5 aylıktı kendini kaldırmaya çalışıyordu sürekli. Yavaş yavaş kucağımda oturttum ben. Şuan 5 ay 8 günlük desteksiz oturuyor kısa süreli
Mihribann11 Balkizlarim bizim kızda ekndini aşağıya bırakıyor kayıyor desteklediğim hâlde normal mi sizce
Balkizlarim Eliffffffffffff kendini kaldırıyordu ve artık 3 tecrübe olduğu icin direkt anladım ve hiç bekletmeden basladim 6 . Ayda desteksiz oturdu 🌸
Balkizlarim Mihribann11 kaç aylık canım yorulur kemikleri batar ilk baslarda 15 dk falan yeter li olur 💫
Eliffffffffffff Minnossareannesi Bakalım izliyorum da kendini kaldırmaya çalıştığını nasıl anlayacam bilmiyorum 😃
Minnossareannesi Eliffffffffffff kaldırsa anlardın canım demek ki kaldırmıyor daha o yüzden zorlama o belli edecek kendini 😊