Sema-arya İyi akşamlar kızlar kızım 6 aylık 7 kg doğum kilosu 3,450 sadece anne sütü alıyor. Yeni başladık ek besinlere sizce zayıfmı sizinkiler bu dönemde kaç kiloydu. Yada kilo alması için ne yapmam gerekiyor
Berenkooommm Sema-arya az önce geldik 6. Ay aşısından kızım 65 cm 7320 gram çıktı doktor gayet iyi dedi ama benim kızım acayip hareketli 3 ay 17 günlükten beri dönüyor 15 gündürde yürüteçi uçutturuyor et tutmuyor pek
Zehrabaysan Sema-arya 6.ayda doğum kilosunun 2 katına çıkmış olması gerekir ki sizinki çıkmış gayet iyi.Benim bebeğim çok çok kilolu kilo iyi bir şey değil hem gece çok terliyor kilosundan hem de emeklemeye bile çalışmıyor çünkü ağır geliyor vücudu