Merhaba,bebeğim 7 ay 13 günlük ek gıdaya 6.ayda başladık.Emziriyordum yemeyi de seven bir bebek öğünleri atlamadan sevdiği şeyleri yaparak yedirdim.Sağ göğsümde süt hep daha azdı ama şimdi göğsüm tamamen yumuşadı.Resmen sütüm azaldı 2 gündür uğraşıyorum ama artmadı gibi.Kesilecek diye çok korkuyorum.Bugün ek gıda vermedim.1 hafta emsin ,artsın diye düşündüm.Böyle bir durum yaşayan var mı ? Sütüm artar mı boşa mı uğraşıyorum,gittikçe kesilecek mi ?