Atelci Hazır vivo kefir mayası aldım toz olandan, ilk kez yaptım tuttu ama kefirin içinden maya taneleri çıkmadı, sizler nasıl yapıyorsunuz
Furug Atelci toz mayada olmaz senin dedigin aktarda satilan tane..nohut buyuklugunde ben o sekilde mayaliyordum