SerpilAkbulut 1 yaşındaki oğlum çok ısırıyor vuruyor sac cekiyor sinirleniyor bağırıyor normal mi bu diğerleri neyse de ısırması artık bezdirdi yani herseyerimizi ısırdı nababilirim
Minikevrenim SerpilAkbulut ısırdıgında verdiğiniz tepki hoşuna gidiyordur tepkisiz kalın bi süre spnra davranış sönecektir
Thesra SerpilAkbulut Benim kızımda çok ısırıyor ama sadece beni çoğunlukla babasını çok nadir halbuki tepkide vermiyorum hayır diyorum ama 🤷🏽♀️Olmuyor yine yapıyor bende artık hiç ses çıkarmıyorum dişlerden diye düşünüyorum
SerpilAkbulut Minikevrenim kiziyorum her yaptiginda bi süre yapiyo sonra tekrar başlıyor gerçi bitek benle olmuyor eşimin tarafı ısırdığı zaman gülüyor falan
Minikevrenim SerpilAkbulut kızmayın yani kızmak gülmek bunlar davranışı pekiştiriyor tepkisiz kalmak gerekiyor
SerpilAkbulut Thesra herşeyi denedim inanın ki güldüm ağlar gibi yaptım kızdım konuşmadım tepki vermedim ama yok illaki ısırıyor bende dişler diye düşünüyorum ama morarmadık yerimiz kalmadı eşimle 😂
SerpilAkbulut Minikevrenim yapıyorum canım herşeyi denedim ama yok yani bazen bişey bulamazsa kendini ısırıyor sonra baş baş bağırıyor ağlıyor 😑
Thesra SerpilAkbulut Benimde öyle😂 heryerde ısırık izleri morarmalar kızarmalar😒 Geçicektir ne diyelim🤭
Egem Bir kitap okuyorum ödülle cezalandırma diye. Orda bir hikaye var. Adamın birinin bahçe kapısını her gün çocuklar cubukla ses cikarip vuruyormus.oyle geciyorlarmis kapının önünden. Adam çok sinirleniyormus. Bir gün çocuklara her gecisinizde bunu yapmaya devam edin size 1 TL vercem demiş. Çocuklar bir kaç gün yapmaya devam etmişler.para almışlar.sonra adam artık size para veremicem demiş. Çocuklar da para yoksa yapmayiz o zaman deyip bırakmışlar 😀 yani 1 yaşında çocuk için uygulanır mi?sonuçları kötü mü olur bilemicem. Ama yazinizdan sonra aklıma bu geldi 😂
SerpilAkbulut Egem mantıklı aslında bebegim anlayacak yaşta olsa uygulardım ama şuan 1 yaşında şuan algılayamaz diye düşünüyorum 😊