Oglum 2,5 yasında koyde rutubetlş cok soguk bi evde yasıyoruz ben bile tuvalete gşdemıyorum cok soguk tek odada yakıyoruz soba oglumda tuvalette cok usuyor alıstıramadm yaz gelmesini beklıyorum insanlar cok konusuyor hala tuvalete gitmiyormu felan bıktım bu insanlardan susun artık ya annesine de akıl verilmez yani evin heryeri kuf tum esyalar araya gittş tavanda su toplanıyo basımıza damla damla su düşüyor. Buna laf eden yok valla insanlar ne konuscanı sasırmıs