Yusufcum bende klozet olmasına rağmen özellikle alaturka da alıştırdım biz onu kullanıyoruz çünkü şimdi ikisinide kullanıyor, çok zor olmuyor alistirmasi ☺️geceleri bezini ıslatıyorsa daha hazır değil demektir, bide kabızlık var demişsiniz bence biraz daha zamanı var bebişin☺️