Merhabalar, bebeğim 10 günlük ve 36+3’te doğduğu için solunum problemiyle yenidoğan servisinde kuvözde.Halk sağlığından arandık.Topuk kanında kistik fibrozis değerinin yüksek çıktığı söylendi.Tekrar topuk kanı alınması gerekiyor dendi.Bu durumu yaşayan var mı?Bu bir tanı testi , kesin teşhis içermiyor , ihtimali bile aklımızı almaya yetti.Bebeğimi Doğumdan sonra iki saniye görebildim, hasretini çekerken bu şüphe deli edecek.Lütfen benzer durumu yaşayan arkadaşlar bilgi versin.2.teste değerin düşük çıkması için dualarınızı eksik etmeyin.