CemreKerem35 Kkkkk Emine Nisa var komşumuzun kızı ama Emine ile ikinci isim söylenirken sürekli Emne diye çıkıyor ses özellikle hızlı konuşurken o yüzden vurguya önem veren birisiyseniz ya tam isim kullanın ya da başına bir isim ekleyin derim .