Bu süreci zor veya kolay atlatan tazecik annelerim bu postu biraz da olsa birbirimize destek olmak için açtım. Bazen insan kendi yaşadıklarını yaşayan biri ile dertleşmek ister ya tam da o durumdayım o yüzden buraya koştum geldim bir taraftan emzirip bir taraftan da post açıyorum. Sizde neler var neler yok 😌🙏🏻