mirayybebek kızlar uzun zaman sonra arkadasım gelecek akşam 5 gibi sizce yemekmi yapsam yoksa pasta kek filanmı yapsam
Adalet-34 mirayybebek yemek degil de pasta kek kısır tarzı olabilir yeni dogum yaptım canım çigköfte kısır istiyor bebegime dokunur diye yemiyorum
yokbecanim mirayybebek uzun zaman sonra gelecekse yemek daha iyi olur sanki.ayrıca bence yemek yapmak pasta börek yapmaktan da daha kolay 😬☺️
asz mirayybebek valla canım ben çaya misafir ağırlamaktansa yemeğe çağırmayı daha çok seviyorum.daha kolay geliyor bana açıkçası.bence yemekle ağırla,çayın yanına da al dışardan bi tatlı ya da pasta oldu bitti.
Eylusunannesiii mirayybebek pasta borege girerseniz cesit cesit yaparsiniz oda size zor olur yemek her halükarda yapiliyor zaten yemege cagirin cok abartmadan yapin bseyler cayin yaninada bi kek yada yada yas pasta alabilirsiniz
Misterious Geçen bir hanıma verdiğim menünün aynısını size de vereyim. Koronali kısır, koronali kek, korona böreği, korona aromalı cay.