Oğlum 4 ay 3 günlük. 1 haftadır uzun gündüz uykusunda uyurken birden çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor ama öyle böyle bir ağlama değil sanki canı yanmış gibi. Yanında durup gözlemledim herhangi bir sıçrama vs yapmıyor yüzünü filan çizmiyor birden yüzünü buruşturarak ağlamaya başlıyor. Bu esnada uyanmıyor uyurken ağlıyor. Kucağıma alıyorum sakinleştirmek için ama bir kaç dakikaya sakinleşyor ancak. Uzun oldu biraz ama ancak tarif edebildim. Var mı başına gelen çaresini bulan?